Annons

Influencer Marketing Talks | Konsumentbeteende i förändring: Sellpys framgångsresa

I detta avsnitt välkomnar vi Alma Riihelä, Commercial Lead på Sellpy, grundat 2014 och med över 500 anställda så klassas de idag som en av de ledande plattformarna för second-hand kläder online med globala H&M som majoritetsägare.

I veckans samtal kommer vi att utforska Sellpys marknadsföringsstrategi tillsammans med Alma där vi dyker in i frågor som rör den alltmer konkurrensutsatta indsutrin second-hand och hur du som varumärke håller dig relevant för din målgrupp. Lyssna till insikter om hur Sellpy har anpassat sig till det ständigt föränderliga konsumentbeteendet sedan starten 2014 fram till idag, samthur de har tacklar den växande konkurrensen som har uppstått.

Om podcasten:

Influencer Marketing Talks är en av Sveriges ledande marknadsföringspoddar och den ledande podden i Europa om influencer marketing. Podden drivs av Cure Media som utsågs till "Influencer Marketing Agency of the Year" 2022. Varje onsdag släpper vi ett nytt avsnitt på ca 15 minuter med ämnesexperter och framstående personer från ledande retail- och ehandelsbolag såsom Zalando, Kappahl, Ellos, Loréal och Adidas.

Medverkande: Alma Riihelä, Commercial Lead på Sellpy & Frida Ekholm, Cure Media
Producent: Cure Media