Annons

Influencer Marketing Talks | Kreativ influencer marketing – hur lyckas man?

I takt med att branschen för influencer marketing mognar ökar kraven på marknadsförare. Det som funkade för några år sen är idag inte tillräckligt - för att stå ut ur mängden av samarbeten och budskap behöver din strategi ha en ny typ av kreativ höjd.

För att ta reda på vad som krävs för att ta fram en kreativ och framgångsrik influencer marketing-strategi intervjuar Sanna i veckans avsnitt vår Creative Lead Frida för att ta reda på vad kreativ influencer marketing egentligen innebär och hur den kreativa processen på Cure Media ser ut.

Om podcasten:

Influencer Marketing Talks är en av Sveriges ledande marknadsföringspoddar och den ledande podden i Europa om influencer marketing. Podden drivs av Cure Media som utsågs till "Influencer Marketing Agency of the Year" 2022. Varje onsdag släpper vi ett nytt avsnitt på ca 15 minuter med ämnesexperter och framstående personer från ledande retail- och ehandelsbolag såsom Zalando, Kappahl, Ellos, Loréal och Adidas.

Medverkande: Sanna Ödmark & Frida Ekholm, Cure Media
Producent: Cure Media