Search
Search
Close this search box.
ANNONS

L'Oréal's Framgång: Rebecca Eliasson om kreatörer, data & Gen Z

Influencer-Marketing-Talks-E119
imtalks

Dela artikeln:

I detta avsnitt utforskar vi L'Oréals framgång tillsammans med Rebecca Eliasson, Group Head of Advocacy. Vill du veta mer om L'Oréals strategi i den pulserande skönhetsvärlden? Eller hur de jobbar för att förbli aktuella och relevanta för Generation Z?



ANNONS

Dyk ner i en diskussion kring datadriven skönhetsmarknadsföring, lär dig varför märken som CeraVe är favoriter hos Generation Z, och ta del av Rebeccas expertråd om hur du navigerar i det snabbföränderliga sociala medielandskapet. Allt på bara 15 minuter!

Om podcasten:

Influencer Marketing Talks är en av Sveriges ledande marknadsföringspoddar och den ledande podden i Europa om influencer marketing. Podden drivs av Cure Media som utsågs till "Influencer Marketing Agency of the Year" 2022. Varje onsdag släpper vi ett nytt avsnitt på ca 15 minuter med ämnesexperter och framstående personer från ledande retail- och ehandelsbolag såsom Zalando, Kappahl, Ellos, Loréal och Adidas.

Medverkande: Rebecca Eliasson, Group Head of Advocacy på L'Oréal och Frida Ekholm, Creative Lead på Cure Media.
Producent: Cure Media

Dela artikeln:

Search

Nyheter

Tjänster

Om Ehandel

Nyhetsbrevet som håller dig uppdaterad!