Annons

Influencer Marketing Talks | TikTok-triumf: Hur Normal vinner Gen Z-hjärtan

I veckans avsnitt får vi sällskap av Viktoria Nilsson, marknadskoordinator på Normal - detaljhandelsjätten som är känd för att vara älskade av Gen Z med sitt prisvärda sortiment av nödvändigheter.

Med stor framgång på TikTok utmärker sig Normal som ett varumärke som bemästrat konsten att engagera - utan en traditionell e-handel. Lyssna när Viktoria delar med sig av hur Normal blev ett älskat varumärke bland ungdomar och hur de planerar att förbli i framkanten av konsumentmarknadsföringstrender när vi närmar oss 2024.

Du kommer också att få höra om:

  • Hur Normals personal har hjälpt varumärket att bli en hit på TikTok.
  • Hur Normal behåller Gen Z’s intresse och organiska aktivitet på sociala medier.
  • Hur Normals snabbt identifierar trendande produkter och gör dem tillgängliga i butik.

Om podcasten:

Influencer Marketing Talks är en av Sveriges ledande marknadsföringspoddar och den ledande podden i Europa om influencer marketing. Podden drivs av Cure Media som utsågs till "Influencer Marketing Agency of the Year" 2022. Varje onsdag släpper vi ett nytt avsnitt på ca 15 minuter med ämnesexperter och framstående personer från ledande retail- och ehandelsbolag såsom Zalando, Kappahl, Ellos, Loréal och Adidas.

Medverkande: Viktoria Nilsson, marknadskoordinator på Normal och Frida Ekholm, Creative Lead på Cure Media.
Producent: Cure Media