Influencer Marketing Talks går in i sin nionde säsong! I första avsnittet för året pratar vi med Dilnaz Gemici, Regional Content Manager på Wolt, om hur företaget kombinerar influencer marketing och user generated content (UGC) för tillväxt. Dilnaz delar råd för att komma igång med UGC, tips för effektiva kampanjer och Wolts planer att expandera UGC till 13 marknader 2025.
Lyssna här: https://www.curemedia.com/portfolio-items/podcast-episode-140/?portfolioCats=56
Om podcasten:
Influencer Marketing Talks är en av Sveriges ledande marknadsföringspoddar och den ledande podden i Europa om influencer marketing. Podden drivs av Cure Media som utsågs till "Influencer Marketing Agency of the Year" 2022. Varje onsdag släpper vi ett nytt avsnitt på ca 15 minuter med ämnesexperter och framstående personer från ledande retail- och ehandelsbolag såsom Zalando, Kappahl, Ellos, Loréal och Adidas.
Medverkande: Sanna Ödmark, Head of Marketing på Cure Media och Dilnaz Gemici, Regional Content Manager på Wolt.
Producent: Cure Media