BOOM: Influencer lanserar vegansk klocka

"Vi har ett starkt miljö- och hållbarhetsperspektiv som koncept".

BOOM Watches lanserar två nya presentboxar innehållandes klockor med en ny serie veganska armband, som tagits fram tillsammans med influencern Therese Lindgrén.

De nya presentboxarna kommer att marknadsföras, tillsammans med United Screens, på Therése Lindgrens sociala medier.

Annons
Annons

Det känns jätteroligt att samarbeta med BOOM Watches. För mig är det viktigt att göra samarbeten med företag som har produkter som jag själv skulle använda eller som har en produkt som jag verkligen tror på. Med BOOM känns det helt rätt och det skall bli så spännande med de nya veganska klockorna. Initialt lanserar vi två presentboxar med mina favoritklockor och därefter lanserar vi nya veganska produkter löpande. Klockorna är fina och välgjorda samtidigt som de är prisvärda och klassiska, säger Therése Lindgren i ett pressmeddelande.

LÄS ÄVEN: Rusning till klockmärke på nätet – har fått in 2,2 miljoner

BOOM Watches har nischat sig på klockor där delarna kan bytas ut och kombineras på olika sätt och även ger kunden själv möjlighet att designa sitt armbandsur.

Vi är stolta över samarbetet med Therése. Hon var det självklara valet för oss eftersom hon är så otroligt genuin och ärlig i de företagssamarbeten hon gör. Samarbetet med Therése lanserades i början av månaden och intresset var över all förväntan, vilket känns otroligt roligt. Vi har ett starkt miljö- och hållbarhetsperspektiv som koncept och vi kommer fokusera ytterligare på det under 2020, säger Niklas Dahlgren, vd för BOOM Watches.

LÄS ÄVEN: BOOM tar in 2,5 miljoner i kapital: ”Nu ska vi synas”

Prenumerera

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Tack!