Search
Close this search box.
ANNONS

H&M:s outletkoncept väljer tysktalande kunder

Joanna Hummel, vd på Afound
Izabella Borowska
izabella@influens.se

Dela artikeln:

"Har namnkunniga partners med oss".

ANNONS

I slutet av oktober i fjol lanserades Afound, H&M-gruppens outletkoncept, på sin första internationella marknad; Nederländerna. Nu är det dags för Afound att inta nästa europeiska marknad. Från och med maj finns Afound även i Tyskland och Österrike.

LÄS ÄVEN: Spikat: Afound går in på sin första internationella marknad

Vi har namnkunniga partners med oss på den här resan som delar samma vision och mål som Afound, säger Joanna Hummel, vd på Afound, i ett pressmeddelande.

Företaget lanseras endast via sin e-handel Afound.com. I dagsläget har bolaget inte kommunicerat ut någon information eller planer på att öppna fysiska butiker på de nya marknaderna.

Vi ser fram emot att möjliggöra för fler kunder att upptäcka Afound. Vår unika kombination av interna och externa varumärken gör att det stora flertalet kan göra bra deals hos oss, avslutar Joanna Hummel.

Dela artikeln: