Nordicfeel jagar nya rekord i samarbete med Kenza

Släpper ny influencerparfym.

Nordicfeel, som säljer skönhetsprodukter på nätet, har gjort det till en vana att samarbeta med influencers. Nu har turen kommit till Kenza. Ett samarbete som lett till en ny parfym, som fått namnet ALANI (apelsinträd, på hawaiiska) och ska dofta ljummen sensommarkväll i södra Europa.

Jag ville ha ett kort namn som kändes feminint, och samtidigt lyfte fram en av mina favoritingredienser i parfymen, nämligen orange blossom. Precis som doften känns namnet exotiskt och sensuellt, säger Kenza i ett pressmeddelande.

Annons
Annons

LÄS ÄVEN: Besöksrekord efter Ingrossos lansering

Nordicfeel har tidigare gjort doftsamarbeten med såväl Bianca Ingrosso som Linn Ahlborg, samarbeten som genererat både stor efterfrågan och besöksrekord på Nordicfeels hemsida, skriver företaget.

Vi är väldigt glada att fortsätta våra doftsamarbeten och speciellt att få göra det med Kenza den här gången. Kenza känns helt rätt för vår målgrupp på Nordicfeel och vi är övertygade om att både hon och doften ALANI kommer att inspirera våra kunder, säger Alexandra Vult CCO & CMO på Nordicfeel.

Prenumerera

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Tack!