Fick in 100 order på under en minut: ”En riktigt bra lansering”

"Det skålar vi för".

Den sjunde februari slog influencer- och podduon Lovisa Wallin och Hanna Friberg upp portarna till sin alldeles egna och första e-handel Monday Attire. Lanseringen har ekat länge på sociala medier och den enda produkten, ett dejting-kortspel, som fanns tillgänglig vid lansering sålde slut direkt.

LÄS ÄVEN: Duon lanserade e-handel helt ovetandes: ”Hade ingen aning”

Annons

Vi sålde slut på typ en timme. När vi öppnade sajten, innan det hade gått en hel minut så hade vi sålt 100 kortlekar, och då hade alla inte ens hunnit få länken. Nej alltså, det var så högt tryck, säger Lovisa Wallin, i den gemensamma podden Måndagsvibe.

All respons är så fin, jag är mållös, tillägger Hanna Friberg.

Efter succélanseringen ska både Hanna och Lovisa fått väldigt många förfrågningar kring när och om kortleken ska komma tillbaka.

Min inkorg på Instagram går ju nästan sönder av alla meddelanden, och så fort jag har en frågestund så undrar alla när vi ska ta in kortleken igen, säger Lovisa.

Nu avslöjar entreprenörerna att de har dragit iväg "en stor beställning" för att fylla på sitt kortlekslager ännu en gång. De tillägger dock att pandemin sätter ett par käppar i hjulen vilket gör det svårt att säga när exakt produkten ska vara tillbaka i lager.

Men sortimentet kommer även att utökas. Duon har redan avslöjat att en parfym blir Monday Attires nästa produkt.

Vi är så jävla peppade. Det här var en riktigt bra lansering. Det skålar vi för, avslutar Lovisa Wallin.

Annons
Annons