En annan framgÄngsfaktor har varit det egna varumÀrket Ryvls som blivit en kundfavorit snabbt.
Vi har arbetat mÄlmedvetet för att förstÄ vad ungdomarna vill ha och möta deras behov med vÄrt breda utbud av internationella mÀrken och vÄra egna kollektioner under vÄrt private label, Ryvls, sÀger Johanna Levy.
VÀrt att nÀmna Àr förstÄs ocksÄ att bolaget stÀrkt sina marknadsföringsinsatser och syns i mÄnga stora kanaler. Det handlar om utomhusreklam, tv, bio och i framstÄende poddar.
Det Ă€r otroligt glĂ€djande att se hur dessa insatser bĂ€r frukt, sĂ€rskilt i Tyskland och NederlĂ€nderna â dĂ€r vi ser en stark efterfrĂ„gan, sĂ€ger Johanna Levy.
LĂS ĂVEN: De vĂ€nder till lönsamhet - efter Ă„r av förluster: "VĂ€ldigt stolta"