Diamanthandlaren expanderar i Europa – med välslipat koncept
Svenska smyckeshandlaren Vanbruun lyckades under 2022 öka sin försäljning till 122 miljoner kronor. Det trots att kunderna höll allt hårdare…
Svenska smyckeshandlaren Vanbruun lyckades under 2022 öka sin försäljning till 122 miljoner kronor. Det trots att kunderna höll allt hårdare…
Nätbutiken Gold of Sweden såg dagens ljus 2019 och har sedan dess vuxit med 50 till 75 procent per år. För…
Sverige | 21 dec 2022, 16:30
Företaget Gemometrics skiljer sig en del från andra e-handlare. Bolaget har bara fyra produkter i sitt sortiment, och det handlar…
Bakom Instagramkontot This is a man’s world, som i dag har 1,8 miljoner följare, står Malmöbon Puia Shamsossadati. Vad många…
Internationellt | Marknadsföring | 24 jan 2020, 16:00
När Anna Wallander tittade på smycken på nätet upptäckte hon att det saknas något. Hållbara, moderna smycken i guld till…
Hållbarhet | Sverige | 18 jan 2020, 10:00
När vi under 2017 för första gången berättade om Vanbruun.com, hade e-handelsföretaget på tre år nått upp i en omsättning…