Qliros shoppingklubb ger sig själv ett ansiktslyft

Qliro Groups shoppingklubb Members.com, som är en del av dotterbolaget Nelly, har rullat ut en ny sajt och uppdaterat sina grafiska profil.

Sedan starten 2011 har Members.com, som erbjuder sina medlemmar tillträde till exklusiva kampanjerbjudanden på utvalda produkter, utökat sitt sortiment. Från ett initialt fokus på modekläder, och erbjuder man bland annat idag även heminredning, resor, upplevelser och sportartiklar.

För drygt två år sedan tog man steget ut i Europa och shoppingklubben finns idag i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Nederländerna. Nu är det dags att rulla ut en ny sajt.

Annons

Ny app för Android

Den nya sajten är responsiv, vilket känns ganska givet 2015, samtidigt som man gett kassan ett lyft för en bättre överblick och köpupplevelse. Man har även passat på att ta fram en ny grafisk profil och logotyp.

I samband med lanseringen av den nya sajten och utveckling av den befintliga Iphone appen, lanserar Members även en Android app.

– Vår målgrupp söker oslagbara rabatterade erbjudanden på starka varumärken på nätet. Nu tar vi nästa stora steg då vi gör sajten mer inspirerande och inbjudande. Allt förpackat i det nya rena och snygga utseendet som fungerar oavsett skärmstorlek, säger Magnus Månsson, VD för Nelly.

Annons