”Jag vill kunna se mig själv i 3D”

Skolavslutning med kändismöte.

Serieentreprenören och Collector Bank-grundaren Lena Apler e-handlar gärna sent på söndagskvällarna och vill då se både effektiv logistik och bra kundservice. Allra helst ska paketet komma direkt hem till brevlådan och det ska finnas möjlighet att chatta med butiken.
 
Det och mycket annat får vi lära oss i säsongens sista avsnitt av Ehandelsstylisterna där Pingis och Simon går på middag med Lena, som också har önskemål angående e-handelns tekniska utveckling. 

Vad är det viktigaste att ta med sig?

I ett antal avsnitt har Ehandelsstylisterna fått lära sig om allt från betallösningar till marknadsföring, och i dag har det blivit dags att summera vad som egentligen är det viktigaste att ha med sig om man ska lyckas med sin försäljning. Vad är viktigt för konsumenten och varför väger logistik och personlig service så tungt?

Annons
Annons

TIDIGARE AVSNITT I EHANDELSSTYLISTERNA:

Del 1: Premiär för Ehandelsstylisterna - öka e-handeln med hjälp av data
Del 2: Vad händer om man inte har alla betallösningar?
Del 3: Ehandelsstylisterna tar sikte mot kungahuset
Del 4: "Hjälp, jag ska börja med influencer marketing"

Ehandelsstylisterna ser nu fram emot en fartfylld sommar, med bland annat ett besök i Almedalen. Högst troligt kommer det en filmhälsning därifrån. Och i höst är det dags för Ehandelsstylisterna att omsätta sina nya e-handelskunskaper i praktiken. Spännande!

Glad sommar och tack och hej för den här gången!

Prenumerera

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Tack!