Nätbutiken MyCuff lyckas landa en kunglig kund

Sixten Engström som driver nätbutiken MyCuff.se genomförde nyligen ett fantastiskt PR-stunt. Under en konferens om entreprenörskap i Växjö lyckades han fånga Prins Daniel och ge honom ett par specialgjorda manschettknappar. Allt för att visa på hur man tar tillvara på möjligheter.

Sixtens lilla kupp har fångats upp av bland annat Expressen och man kan gissa att det borde ge ganska bra PR för hans nätbutik.

MyCuff.se säljer specialgjorda manschettknappar och till Prins Daniel gav Sixten bort ett par knappar med en bild av Prinsessan Estelle tryckt på. Prinsen var inte sen att ta på sig de specialdesignade manchettknapparna och Expressen kallar de nu för "Daniels nya kronjuveler".

Annons

Här nedanför finner ni en video av hela händelseförloppet:

Vi gratulerar Sixten till den lyckade marknadsföringen och späder härmed på den lite. Vill ni köpa egendesignade manschettknappar gör ni det helt enkelt på MyCuff.se.

Annons