Annons

Se lediga jobb | Lägg till eget

Customer Service Manager

Om The Birth Poster AB

The Birth Poster är en e-handelsbutik som startades 2013 av paret Evelina och Gustav Westman. Butiken säljer födelsetavlor med den unika idén att de anpassar sig i skala 1:1 till ett nyfött barns verkliga födelsestorlek. Tavlorna har på kort tid blivit en internationell succé och hittills har de sålts till fler än 60 länder över hela världen.

Om tjänsten

Bli en del av en av Sveriges snabbast växande start-ups. Vårt lilla men sammansvetsade team söker dig som är serviceinriktad och som vill ta ansvar över vår kundservice och kundsupport. I din roll som Customer Service Manager är din huvudsakliga arbetsuppgift att ge våra kunder, från hela världen, marknadens bästa kundservice genom att bistå med hjälp och information om ordrar, produkter och leveranser. Våra främsta kommunikationskanaler är via mail och sociala medier.

För att passa in i rollen ser vi gärna att du:

  • Erfarenhet av kundservice.
  • Behärskar engelska och svenska väl i tal och skrift.
  • Är noggrann och tålmodig.
  • Har goda datakunskaper.
  • Har goda kunskaper om Internet och sociala medier.
  • Är lösningsorienterad.

Då vår organisation är liten förväntas du även hjälpa till där det behövs och det kan innebära att du delvis även får jobba med att underhålla våra social medier, hjälpa till på fotograferingar, beställa varor, göra ändringar på hemsidan mm.

Meriterande om du sedan tidigare har erfarenhet av att jobba med e-handel.

Vad erbjuds du?

  • Goda utvecklingsmöjligheter.
  • En unik och spännande produkt.
  • Litet sammansvetsat team.
  • Flexibla arbetstider/platser.
  • Arbetsplats i centralt läge (Stureplan).

Vi kallar till intervjuer fortlöpande och ser fram emot att få din ansökan snarast, dock senast den 15 Januari.

Ansökan och eventuella frågor skickas till: gustav@schmeck.se.

Vi ser fram emot att höra från dig!


Sök tjänsten

Sista ansökningsdatum är 2019-01-15
Ansökan och eventuella frågor skickas till: gustav@schmeck.se.

Söker du personal?

Söker du personal till din e-handelsrelaterade verksamhet? Lägg in ditt jobb nu och nå Sveriges största läsarkrets inom e-handel.

Det är dessutom gratis för alla små och medelstora e-handlare (upp till 50 anställda).

Lägg in ett ledigt jobb nu

För övriga kostar det 2000kr exkl.moms/annons. Lägg in er annons så kontaktar vi er angående faktureringsuppgifter. När det är klart så läggs er annons upp.

Kontakt

För frågor om annonser kontakta Beyond Retail på e-post jobb@beyondretail.se eller telefon +46 8 121 444 33

Jobb på Ehandel.se

Tradedoubler söker:

Client Development Manager

Sabis AB söker:

Digital Affärsutvecklingschef

BSA KÖK & BAD AB söker:

E - Commerce Manager

Gents AB söker:

Social Media Manager/Digital Journalist


Om Ehandel.se

Vi är en objektiv community och nättidning utan ägarintresse från leverantörer. Vårt mål är att främja svensk e-handel genom att sprida kunskap.

Kontaktinformation

info@ehandel.se

Vill du annonsera?

marknad@ehandel.se

Bolagsinformation

EHANDEL SE AB
Orgno. 556861-7517

Facebook Följ oss på Facebook Twitter Följ oss på twitter
Emblem Emblem Emblem
×

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev?

Varje fredag får du exklusiva nyheter först av alla samt en summering av hela veckan. Stäng denna ruta